Sunday, March 29, 2009

Unearthed Earth Hour

For the major being, the awareness campaign was being promoted in TV, radio station, newspaper, fliers, poster, magazine and so on. Ridiculously, I couldn't feel any meaning of AWARENESS in this so-called campaign. I mean, is like a trend for the modern human to be a part of it. Everyone is just trying to follow what others do, correct me if I was wrong. And you guys should be curious of where I was during Earth Hour, right? I was in the Starbucks cafe of Centro. Some minor lights were off and it's still bright enough to see the face of people over the glasses. Imagine that! I couldn't say langsung not fun, we have our own funny conversation in the cafe though. After the Earth Hour was over, we headed to Station 1 listen to some nice songs. LOL! Lame enough laa...

Nothin' special. It's all by myself.



寂寞 到底是什么颜色?
看着你笑着人家的笑话
我恨我自己无能、无奈
在冷冰冰的空气里
喝着那杯有温度的咖啡
虚伪的微笑情不自禁
在我嘴边露了出来
人家问我 “那是你的女友吗?”
我只能微笑的摇头
既无奈 又复杂
喝着最后一口我最爱的咖啡
我感觉到的竟然是反胃
你说冷气吹着你很冷
我轻轻的摸了你那冰冰的手指头
我微笑着
希望那个微笑能带给你就那么一点的温暖
看着你时不时拿出手机sms
我却不知所措
我再度微笑
因为我已忘了如何哭泣
我知道困睡的你
已经睁不开眼睛
我很努力了
怕你闷
就说一些笑话来逗你
一想到你即将离开
心情变得怪异
第二次送你回家的那种心情
只有我自己才能了解
但是我知道
我只能做的不多
也不能做多
毕竟你我只是朋友罢了~







我闭上眼睛
因为我已不知道如何微笑


No comments: