Tuesday, March 3, 2009

什么

真的好像把门关上
不让别人进入我的世界
看见人家
在屋顶唱着他们的歌
心开始矛盾

梦中看见自己一个人坐在包厢里面
手机也真的该让它休息了
翻着我们曾经的简讯
想念若阴若现

真的好难
相切割又切不断的回忆
常常问自己
到底在做些什么
人偶? 还是傀儡?

我会接受
这一切
生活里的
不完美
已经是第四次了
到底在我眼前的
是什么?


渐渐地把爱情视为游戏·不想再去相信爱情会发生在我身上。
问你们一个问题:
当你们想到“心”,它是什么颜色呢?红还是黑?
(我看见的是逐渐转移成黑色的红色心)

你呢?=)

4 comments:

dreamzAries said...

我看不到心的颜色是黑是红,我只看到它已经伤痕累累了……
呵,我也想让它封闭起来……


p/s: 应该给予鼓励的吧?却好像在告诉你心真的黑了 ==

Reyd said...

what you see is just 0.00000000000001% of female in this world , there is still many thing out there wait you to explore.. so.. chill !! dont ever stop and think what going on because u will miss many chance that pass you every time you stun and close you heart up , live isn't just about love , is about enjoy as well

bangkia said...

dreamzAries
haha.. yeah.. i know.. i undstd.. lol


Reyd
lol.. dude, thx.. for ur info, now she's contacting me back lol.. = =

dreamzAries said...

den is good lo.. muz cheer up!
anyway, sincerely wish u all de best..