Saturday, March 22, 2008

安静是为了让我们冷静



电话不再打了,
简讯也不发了;
手机也突然变得安静了。

不再问候了,
不再思念了;
我的头脑也冷静下来了。

我长大了,
人生中的再大的起伏;
我也不怕了。

我的爱呢,
我收回了;
让我好好休息,好吗?

你的游戏,
我玩累了,
想找个地方闭上眼, 我可以pause一下下吗?

情还在,
还在
我却找不到再爱你的勇气了,
因为我爱的人并非我的爱人。

我不再哭了,
因为流不出的眼泪,
已成为我的心雨了。。。

8 comments:

huro said...

也许懂得放下是一种解脱,人...总是在成长中,时间-绝不可能在等着你去挽留些什么;也绝不可能会在美好的一刻停留着.在这茫茫的海洋中,不只是只有那么的一颗珊湖.你应把所有挡在你面前的海藻拔掉,寻找新的一颗更好更美丽的珊湖.或许你会发现另一颗珊湖会更适合你...

bangkia said...

我会学着放弃她
是因为我太爱她
叫我忘了她
本人做不到
默默地藏在心里
让一切成为美好的回忆吧

缘分,在戏弄我,我忍~

蓝苹果 said...

你画的画很美
我很喜欢

bangkia said...

谢谢你苹果。。
哈哈。。
我会继续努力的!

Eva T said...

your chinese damn good wei...
can write until got rhyme also...
*clap clap clap!!!*
=)

huishien said...
This comment has been removed by the author.
huishien said...

hey how's ur problem now?? everything ok? =)

bangkia said...

slowly, things gone numb..
love, is just a word to represent the feeling..
feeling of regret, feeling of sadness, feeling of feelings..

i blif, everytg now has fade off..
i couldnt explain my feeling now..
but, i know, the unforgettable memories will be there.. as long as i live..

i hav stop blogging bcos i hav lost all meaning of life.. sry for not blogging for so long.. almost 1 month..

i will blog again, mayb sum other time ba..

thx for the supports, guys.. ^^